czwartek, 25 sierpnia 2016

Kanał na YouTube

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie innym postem. Chciałabym Was poinformować, że niedawno ruszył MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE! Jest on poświęcony modzie, urodzie i codziennemu życiu. Chciałabym Was serdecznie na niego zaprosić! Mam nadzieję, że znajdziecie tam coś dla siebie i zostaniecie na dłużej.

Zachęcam Was do SUBSKRYBOWANIA mojego kanału, gdyż co jakiś czas będę organizowała rozdania (m.in. kosmetyczne) dla swoich widzów.

Poniżej zamieściłam jeden z moich filmików: SUMMER LOOKBOOK 2016 :)

14 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu kanału! :)
    Zapowiada sie świetnie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje :)
    Może wspólna obs? Zacznij i daj znać u mnie :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę oraz powodzenia :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulation!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wpadnę na ten kanał.
    Powodzenia!
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz!
    Mój blog- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten czarno biały kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik obejrzany leci sub i łapka w górę :)
    może wspólna obserwacja ? :) jeśli tak zacznij i zawiadom na moim blogu :) anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w prowadzeniu kanału! ♥
    A bloga obserwuję, mam nadzieję na rewanż ;)
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje ;) Powodzenia w prowadzeniu kanału ;) Żeby ,, hajsy z jutuba " się zgadzały :D :D :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w dalszym prowadzeniu kanału .
    Film fajny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny początek, powodzenia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome video! Fantastic outfits!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń